Investeerder gevonden voor ONSTAGE

Een investeerder binnen halen in het corona tijdperk, kan dat?

Onstage heeft via Investormatch een investeerder gevonden voor zijn nieuwe entertainment formule in Breda.

9 augustus 2020 maakte William Watts zijn eerste presentatie, toen ontstond namelijk het idee om te starten met een nieuwe entertainment formule in Breda; ONSTAGE. In ONSTAGE worden bezoekers ondergedompeld in de mystieke wereld van dj’s. Door interactieve installaties, indrukwekkende decors en beleving kruipen bezoekers in de huid van een internationaal top artiest.

De ONSTAGE Experience gaat vanaf 1 september 2022 impact maken op de fysieke bezoekers en het digitale netwerk om hen heen, door unieke content te genereren, die door bezoekers gedeeld wordt op social media.

Immersive entertainment

Hiermee bouwt ONSTAGE verder op het succes van de zogenoemde ‘Instagram’ attracties. ONSTAGE voegt daar met een sterk verhaal verwondering aan toe. Immersive entertainment mag dan relatief nieuw zijn, er komen de laatste jaren wel allerlei experiences op in Nederland, in variërende mate van immersiveness. Denk aan escape rooms, ‘Instagram’ musea zoals Youseum en Wonder in Amsterdam, en Hotel Wonderland in Amsterdam.

De juiste timing of geluk?

Om de plannen uit 2020 waar te kunnen maken is er veel geld nodig en dat geld lag niet zomaar voor het oprapen. William kwam met de juiste mensen in contact. Het succes is vervolgens tot stand gekomen door een goede samenwerking tussen diverse partijen. Zo participeert het Leisure Ontwikkel Fonds (LOF), de crowd via CrowdAboutNow, Rabobank en werd met de hulp van Investormatch het ontbrekende puzzelstuk opgehaald bij een investeerder. De bijdrage van de investeerder voelt voor hem als de perfecte match, omdat naast geld ook toegang wordt gegeven tot een groot netwerk.

William geeft aan dat het geen geluk is, maar een kwestie van ondersteuning door de juiste mensen en een perfecte timing, ondanks corona. ‘Het vraagt ontzettend veel doorzettingsvermogen en je moet 100% geloven in je eigen concept. Doorgaan totdat je vaker een ja hoort dan een afwijzing’.

Genoeg te doen!

Nu de investeerder geregeld is richt William zich op de opening in september dit jaar. Er is nog veel te doen. Het concept wordt uitgewerkt, de locatie wordt verbouwd en de eerste bedrijfs aanvragen komen al binnen. ‘Het is immers een perfecte spot om je personeel, vrienden of familie in het zonnetje te zetten’, aldus William. Reserveren kan via info@onstageexperience.nl.

Meer weten over de succesvolle aanpak van Investormatch? Neem dan contact op met Koen Ferket, ferket@investormatch.nl.