Goodoo, voorheen bekend als IJsbaart, heeft een aanzienlijke stap voorwaarts gezet in de wereld van plantaardig ijs. Het bedrijf, dat zich richt op het creëren van 100% plantaardige ijsjes zonder toegevoegde suikers, heeft onlangs groeikapitaal aangetrokken via het netwerk van Investormatch. Deze investering stelt Goodoo in staat om hun missie voort te zetten: mensen inspireren om op een leuke manier iets goeds te doen, ijsje per ijsje.

Duurzaamheid en innovatie: de kern van Goodoo
Goodoo onderscheidt zich door het gebruik van verantwoorde ingrediënten. De ijsjes bevatten geen toegevoegde suikers, de natuurlijke zoetheid komt van bananenpuree, een reststroom die anders zou worden weggegooid en nu een tweede leven krijgt in de ijsjes. Voor de romige ijsjes worden cashewnoten van Johnny Cashew gebruikt, die rechtstreeks uit het land van herkomst naar Nederland worden gebracht. Hierdoor worden duizenden onnodige transportkilometers én de bijbehorende uitstoot voorkomen, dankzij een volledig heropgebouwde en duurzame productieketen. En dat alles zonder in te leveren op smaak, de ijsjes van Goodoo zijn niet alleen duurzaam, maar ook verrassend lekker!
Groei en samenwerking
Met het oog op uitbreiding en het vergroten van hun impact op duurzaamheid, zocht Goodoo naar extra financiering. Via Investormatch hebben zij de juiste investeerders gevonden om deze groei te realiseren. Ook bestaande investeerders hebben hun vertrouwen in Goodoo opnieuw bevestigd door ook deze keer deel te nemen aan de financieringsronde.
Voor meer informatie over Goodoo en hun producten, bezoek goodoo.nl.